marți, 8 decembrie 2009

de ce?..pentru ca.


De ce ne punem intrebari la care nu vom gasi raspuns? Ne intrebam adesea de ce tocmai noua ni se intampla atatea nenorociri sau cu ce am gresit de suntem atat de nefericiti. Hai sa nu mai punem intrebari si sa traim. Dezamagirile pe plan sentimental mereu vor exista. De ce? Pentru ca. Mereu vor exista neconcordante in relatii, mereu se vor isca certuri si mereu vor interveni reprosurile. De ce? Pentru ca. Asa este natura umana de a nu fi multumita niciodata cu ce are. Suntem vinovati de ceea ce ni se intampla intr.o mare sau mica masura. Am abordat acest subiect pentru ca vad in jurul meu prea multe dezamagiri si prea multe esecuri. Vad in jurul meu cum totul se distruge si cum totul se schimba radical. Ceea ce nu credeai niciodata astazi trebuie sa te obisnuiesti cu gandul. Niciodata sa nu spui niciodata pentru ca mereu va exista un "DAR". Nimic nu dureaza la nesfarsit. Asa cum nici noi nu suntem nemuritori, nici sentimentele noastre nu sunt si nici nu vor fi. Asta este ciclicitatea vietii. Rare sunt cazurile in care dragostea tine o viata. Sau poate nu e dragoste si intervine obisnuinta? Uneori sa fii optimist e prea mult..De ce ? Pentru ca. DAR...nu ezitati sa iubiti!

4 comentarii:

  1. o sa ma obisnuiesc cu pseudonimul acesta :))
    idee: iubirea poate schimba totul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si tu ma criticai pentru optimismul exacerbat de care dadeam dovada..Sa nu te mai aud !!!
    Probabil erai invidioasa pe optimismul meu rarisim care ma face sa fiu asa dezinvolt si "rebel" :D
    Pesimitii mor repede ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu intodeauna am incercat sa'mi pun intrebari la care am un raspuns dar knd am pus aceste intrebari altei persoane nu m'am asteptat la un raspuns imediat sau logic , e doar un joc de cuvinte pe care il folosim k pe un mod de viata , de ce ... pentru ca :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricat ne`am stresa noi din cauza problemelor sau cautam vinovati,intrebari,raspunsuri..problemele tot vor aparea independent de noi!nu trebuie sa fugim de ele ci sa le infruntam pentru ca e cea mai buna medicina!Atitudinea face diferenta..

    RăspundețiȘtergere